Zaterdag 16 december 2017 is de tweede Rotary Santa Run in Huizen. Start- en eindpunt is voor het Wapen van Huizen, Naarderstraat 2. De warming up is om 13.45 uur. De Santa Run begint om 14.00 uur.

De Rotary Santa Run is een fun run voor het goede doel.  Deelnemers wandelen of rennen verkleed als kerstman een kort parcours. Dit wordt een geweldig evenement in aanloop naar Kerst. U wilt dit niet missen! De goede doelen dit jaar zijn De Zonnebloem en Kledingbank Kids. Het evenement wordt dit jaar mede mogelijk gemaakt door financiële steun van de Ondernemersvereniging ’t Hart van Huizen en uiteraard is ook de hulp en medewerking van Café het Wapen van Huizen onontbeerlijk.

Loop mee voor het goede doel met het gezin, familie, vrienden, klasgenoten…… en nog vele anderen die mee gaan doen. Het maximale aantal deelnemers is 250, dus wees er snel bij!!

De Santa Run is een initiatief van Rotary Club Huizen. Rotaryclub Huizen is onderdeel van Rotary, een internationale serviceclub met wereldwijd 1.6 miljoen leden. Rotaryclubs zetten zich in voor maatschappelijke doelen. Nederland telt meer dan 20.000 Rotarians. Rotary is onder andere de organisatie achter de actie “Help polio de wereld uit”.  Rotary werkt in ontwikkelingslanden aan water, medische en scholingsprojecten. Lokaal zet Rotary zich in voor kinderen en gezondheid, maar is ook betrokken bij lokale voedselbanken en individuele hulp aan de mensen die het nodig hebben.